top of page

BLOGOSFÆRE - HVAD ER DET?

Hej og tak fordi du trykkede ind på min blog.

Dette er mit ALLERførste indlæg - et slags "velkommen-indlæg" kan man vel kalde det.

Jeg hedder Ida Marie, er 15 år, og går i skole på Sjælland. Jeg har valgt et lave denne blog, da jeg synes det kunne være super interessant og spændede, og jeg håber i har lyst til at følge med.


På min blog vil jeg give tips og trick til fx uren hud, som jeg selv kæmper med, komme ind på nogle af de fede trends i forhold til mode, der er for tiden - og komme med forslag til dine næste køb ;) - og en MASSE andet. Jeg elsker også at være kreativ; male, tegne og skrive - så det vil også komme til at fylde noget på min blog. Der kommer også til at være et forum, hvor jeg håber at høre nogle af jeres meninger og holdninger til forskellige emner :)


Mange knus Ida Marie <3


8 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle
Post: Blog2_Post
bottom of page